fredag 11 februari 2011

Trött!

Halloj! =)

Hemma nu!
Har träffat Sofia idag :) Trevlans trevlans..
Hennes kusin Ronja är la för söt! haha!
Hon skulle stänga en colaflaska, då vänder hon den upp och ner.. Ja det var inte så smart kanske...
Sen så tog jag hennes tutte, och då kallade hon mig äcklig :(
Hon sa: usch, du är äcklig...!
hahahhha, 3 år och världens kaxigaste, envisaste och sötaste tre åring! haha! :D Jaa barn e för söta ibland..
Klockan bara flyger iväg och jag borde snart duscha för att sedan bär det av mot Sandra! (L)
Fast hinner kanske vila ögonen lite innan jag måste dra, eller? :O

Ikväll blir det hem till Linus :)
Lite tråkigt bara att Bella inte kunde vara med ikväll... Saknar dig Bella.
Min dusch ropar på mig, skriver senare.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar