torsdag 24 februari 2011

Hallå eller.
Ligger i Sandras säng och lär ju snart höra hennes snarkningar.. :P
Haahaha, nej men!
hon kommer somna snart =)

Har inte sovit så mycket inatt..
så skoldagen har varit hård, men har klarat mej egenom den tack vare emil min regnbåge.
Bella och Thilda! :D<3
thihihi! <3

Snart är det helg, då ska jag bara spendera tid hemma, städa tvätta oså.. :)
Behövligt kan jag ju säga! haha!
Men känner på mig redan nu att jag kommer sitta där, o ba.. Hej.. jag skulle städa.. äsch.. jag går o sover på saken o hoppas på att det är fint när jag vaknar =)


hahaha! Faen va sugen ja e på socker... cola, chokladpudding.
Sandra vill jag spottar i hennes cola så hon blir förkyld :S
Äckel... :O
hahahahahh!
De är inge kul o va förkyld..

Nej men håll käften nu alexandra.... Okej pusshej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar