lördag 19 februari 2011

Hemma nu!

Igår hämtade mamma nya hunden, as vacker hund. Dikson <3!
Satt hemma hos mamma o åt då plötsligt Sandra kom dit, med Andreas o Tobbe! ;s
Min första tanke var NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

menmen..
pinsam mamma och lillasyster man har -.-!!
visar massa bilder, berättade saker o massa shit -.-
usch.

Idag vaknade jag upp bredvid sötaste människan i världen.
Önskar det vore så varje dag :(
Sen kom Tobbe, o vi tittade på i rymden finns inga känslor, lite av den senaste saw och sen när Tobbe stack tittade jag o Andreas på Paranomal activity 2!
Haha, lam va den i början.
Men både jag o han fattade inte slutet? :S

Aja nu är jag hemma igen iallafall :)
Sitter o funderar på.. vad det är som gör mej så otroligt glad när jag är med dig.
Kärlek? vet inte riktigt.. men ngn känsla är det ju.
Men känslan är underbar!
Men så fort man lämnar dej så känns allt piss igen typ. You make me happy <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar