onsdag 23 februari 2011

Du har fått mig börja drömma om något som inte kan bli sant.
Du har fått mig falla ner o sätta hjärtat i brand.

Och du har fått mig tänka till lite grand,
å du har fått mig bli kär, och det är du som är han.
Han som jag tänker på jämt, och hela tiden.
Jag vill bara vara med dig och slippa leva mer i skiten.

För du lyser upp min dag, starkare än solen.
Och jag lovar och svär, du är vackrast här på jorden!
Och när jag ser dig, då känns det underbart.

Ditt leende får mig skratta och glömma det som ej varit bra.
Du & jag, det är drömmen för mig.
Jag skulle ge vad som helst, för att kunna va med dig.
Å jag vet att vi aldrig kan bli mer än vänner,
Men hur fan ska jag undvika denna känslan som jag känner?
Som jag har för dig, som jag byggt upp under vår tid.
Jag drömmer drömmar varje natt att det en dag ska bli vi.
Utan dig, vart skulle jag tagit vägen?
För du är den som fått mig fortsätta färden.
Du tände ljuset, som alltid varit släckt.
Allting med dig baby, du är mer än helt perfekt.
Du är den, som får mig att må så bra.

Du är min bästa vän, och den enda killen jag vill ha.
Men det är klart, du kanske känner något annat.
Men förevigt kommer du längst in i mitt hjärta stanna.

För du är luften som jag andas.
Du är allting som jag tänker på, vill inte ha ngn annan.
Förlåt för mina känslor att jag känner såhär.
Men nu vet jag att det är i dig jag blivit kär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar