tisdag 15 februari 2011

Hemma nu igen! :)

Pappa skulle ju häntat mig , men trodde han hade glömt bort mig så jag tog bussen.
Men NEJ det hade han inte för han ringde precis när bussen kom, menmen, palla stå o vänta då liksom.
Men vi kom hem exakt samtidigt iallfall :D
Tajmat o bra! :)

Nu blir det väl att gå och lägga sej relativt tidigt med tanke på att jag ska upp tidigt imorn och klippa mig och färga håret, hipphipphurra :D
Grejen är bara att jag inte vet vilken jävla frisyr jag vill ha.. :( Vill ha lugg, fast samtidigt vill jag inte klippa av den.. haha! hur löser man detta på ett bra sett då? x)
Aja. Får se hur jag gör, kommer jag inte på ngt bra så finns ju alltid rakapparaten :)

Å en sak till, jag känner en vääääldigt stark saknad efter en speciell söt person här i världen..
Inte bra alls.. =P
Menmen! :D

Nu hade jag tänkt o slänga mig in i duschen innan jag dejtar kudden :) Thihh!
Ha det bra och sooov meega GOTT inatt! Puss på rumpan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar