söndag 13 februari 2011

Sitter hemma och har tråkigt.

Hejs!

Kom hem för en stund sen, nu sitter jag här o tråkar sönder..
ngn som har lust o underhålla mig? =)

Igår var jag hos Linus då.
Fick träffa Bella! =D
hihi!
Jag dansade för Bella för att jag hade svin tråkigt. haha x)

Sedan hängde jag med sötast hem å sov där! :)

Idag blir det väl lugnt bara, ska väl kanske träffa Sandra senare.
Blir väl o sitta å lama hemma hos henne som vanligt.
Kanske gå ner till Willys ( as usually ) and buy some PUDDING! hahahaha!
Nej men vafan det var ett tag sen nu =)!
Men hade tänkt hoppa in i duschen nu, skriver mer senare, puss!


Hade ju lovat mig själv att aldrig mer bli kär. 
Men likförbannat blev jag det.
Du är underbar, bäst på alla möjliga sett, du är värd någon bättre än mig.
Men jag mår ju så bra när jag är med dig..
Fan, tkr om dej för mycket, vfvfvfvfvfvfvf?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar