söndag 1 april 2012

Yeeee fan gött att bara få komma iväg imon!
Jag känner att jag blir galen eller något här!
Jag saknar min far som asset men vad ska man göra?
Vågar liksom inte gå tillbaka till att bo hos han, fast jag egentligen vill..
Egentligen är det lättast att bo där. fan.

JAAAJAAA :)
Jag är på så konstigt humör idag, jag stör mig så sjukt mycket på små saker.
Retar mig på ingenting.
ajaaa vissa dagar är sämre än andra.
Men de kommande 4 dagarna ska bannemej bli så bra som möjligt!
Fast det brukar ju va så, jag mår som bäst där.
Vet egentligen inte varför.
Jag trivs nog med dem. :)

Nej nu ska jag nog lägga mig i badet och börja packa för drar rätt tidigt imon!
ha det bäst!

Slänger in en bild på 2 av dem finaste pojkarna i världen som jag ska få umgås med nu i veckan!
ååh! <3 så söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar