torsdag 12 april 2012

Dålig start på denna dag!

Denna dagen började fan inte bra alltså..
Jag skulle ta 15 från stensholm och byta till 13 så skulle mamma hoppa på..
Ah så blev det ju inte riktigt..
Jag missade 13 i huskvarna! Men kom på senare att ettan möter ju ändå 13 på elmia så sprang till den och hann med!
Jag bad busschauffören att be 13 vänta på mig, vilket den INTE gjorde?!
Men busschauffören sa till mig ''den är sen så den kommer nu efter mig''
Jaha, tänkte jag. och hoppade av..
Stod o väntade.. kom ingen..
Så frågade jag några om den åkt förbi.. o japp, det hade den.
Mamma som skulle hoppa på på ekhagen hade ingen mobil med sig så jag blev liiiite stressad när jag stod där på Elmia 10 min innan jag skulle bara på sjukhuset..
Pappa fick jag ju inte heller tag i!
Så jag fick helt enkelt åka till stan o byta. Som tur va så hade mamma fattat jag missat den och stod o väntade på mig.
Jag trodde hon hade ba ''nehe jävla skitunge kom inte då, jag åker hem!''
haha!
Men iallafall..
Så hade jag världens cpigaste läkare!
Rent ut sagt dum i hela huvudet! Gjorde bara massa fel hela tiden!
henne vill kan inte träffa mer iallafall..
Sen krånglade allt kändes det som.. aja!

Vi hade precis missat bussen hem också så det var en halvtimme kvar, men då tog vi en fika sålänge :)

Dålig start på dagen.. men den kan bli bättre, right ? ;)

Nu tänkte jag gå och vila, jag mår inte så bra.
Ha en bra dag! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar