söndag 22 april 2012

Halleloja, sitter här o nördar dator i väntan på att maten ska bli klar!
Idag har jag inte gjort så mkt, vaknat upp bredvid vackrast, varit en stund med Sandra. Sen bara glott på film o faktist fått lite skolarbete gjort! Ska se om jag orkar kolla lite till på min låååånga lista innan jag sover idag :P .

Ikväll blire kanske träffa Andreas.
Vi får se hur jag mår senare.
'
Imooorn äre skola!
Jag ska be om ett möte med min lärare så vi kan diskutera min skolsituation..
hehe.. låter inge vidare kul jag vet.. hehe..
Men behöver ta tag i detdär nu!

Nu ska jag ut och byta ngr ord med morsan, skriver sen. puss
¨
En ful bild på mej jag vet, men jag har inga bilder kvar på datorn, förutom dem från HTC:n!

-------------------


jag antar det finns ngn du skulle ringa, om jag inte fanns. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar