söndag 8 april 2012

trött!

Hejsan! 
Fan va trött jag är! GASH! 
Men vad gör det när allt verkligen är på TOPP idag?! :D
är så jävla glad. 

En speciell person som alltid får mig le har jag väl o tacka lite kanske :$ 

hihi aja.
Dagen har spenderats med Sandra. 
Jag mötte henne typ en kvart efter att jag kommit hem från Andreas vid bussen.
Då stack vi hem till mej och hälsade på Alvin och Sandra och satt och tjötade lite!
Sen stack vi till max som dem fetton vi är!
Sen färgade hon mitt hår och efter det drog vi till henne.
När jag precis höll på o somna drar hon upp mig till köket o trycker i mig påskmat..!!

Haha. Ikväll blire kanske att träffa Andreas igen, vi får se!

imon ska jag faktist försöka få lite skolarbete gjort! 
Behövligt kan man ju säga!

Nu ska jag fixa lite och sen får jag se vad som händer ikväll!
Ha det bäst!

------------------

HAHA kolla sikken bild jag hittade från när jag va ultra-mega-baota fjortis :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar