torsdag 15 mars 2012

Sitter i skolan.

Hej.
Nu sitter jag i skolan och skriver om konferens. Jag kan dock inte svara på så många frågor eftersom det handlar om konferensen jag inte var med på.
Menmen..

Inatt sov jag hos Thilda och vi kollade Bigbrother, grey's, och efterlyst! mys!

Idag när vi skulle gå ner till storskogen och hämta kanonen från igår och blädderblocket skulle vi ta hissen upp till matsalen och då började hissen pipa och stod att det var överlast! Hur feta är vi egentligen Mathilda?! hahahahaha..
Menmen.. nu ska jag väl fortsätta skriva. Ha en bra dag! <3


Förstår inte vad det är med vissa folk.. Att mobba en person som redan är jävligt svag..
hur jävla lågt är inte det? 

Den personen betyder ALLT för mig, och jag vill inte se henne må som jag har mått genom hela mitt liv för det är ingenting man vill vara med om.
Att hamna i den depressionen från så tidig ålder, hur kul är det egentligen?
Kan folk inte bara lära sig att acceptera varandra istället? Ohh blir så arg..



 
Jag älskar dig sis och du vet att du alltid har mig vid din sida oavsett vad! Jag älskar dig mest! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar