torsdag 29 mars 2012

Halleloja!
Nu har jag suttit här ett tag och dregglat över datorn och kollat på Jon.. Mohahaha!
Hoppas en speciell pojk inte blir sur för det för det är bara han jag älskar vilket fall som helst <3!

Idag har det inte hänt så mycket faktist, åt pizza innan fet som jag är! ;D
Hade tänkt sätta mig och plugga nu men.. får se hur det blir med det. Jag är inte riktigt på hunör för det!
Längtar tills jag åker på Måndag faktist! åh va skönt det ska bli att komma ifrån allt!

Nej men tänkte ta mig ett bad nu, skönt!
Ha en underbar kväll, för det ska jag ha! puss!



Och en annan sak, jag tål inte att höra att personen jag älskar är ÄCKLIG! 
För det är han verkligen inte, långt ifrån.
Finns inte NÅGOT som gör honom äcklig.
Tänk förihelvete på vad det kommer ut ur din mun innan du dampar över ETT OSERIÖST svar du fick.
Du vet själv vem du är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar