tisdag 5 april 2011

Bonde söker fru.

Hej. I skolan har vi ngt bonde söker fru tema, haha!
as tråkigt, fast våran grupp är bara för skön! =)
Fast rätt nice att arbeta självständigt så, och bestämma själv när man tar rast och sånt. :)
Hellre att arbeta med detta än att sitta o plugga framför en dator med t.ex. matte.

På tal om matte så kom jag på att jag har matteprov imorn.. Och jag har inte ens pluggat på lektionerna under hela detta kapitlet så jag får se hur det kommer gå.



Jag är rädd.. Förvirrad..
Svag..
När jag skriver detta rinner tårar och hela jag skakar.
Jag börjar falla ihop. Vill inte detta mer.
Mår fanimej inte bra.
Vill seriöst bort från detta liv.
Jag borde inte tänka sååhär jag vet, men det är det jag gör.
Allting går bara helt jävla fel nu, och allt känns som mitt fel.
För jag får ju skulden för alllt iallafall och förlorar mer o mer vänner¨på grund av vad som hände i helgen.
Då folk ansåg det var rätt åt mig att jag blev kallad hora av en människa jag värdesätter högre än mig själv.
Folk tycker att det är vad jag är, eftersom jag gjort som jag gjort.
Men vad folk inte kan förstå så kan man inte styra över känslor, men det förstår fan ingen.
Men vad man säger till folk, och hur man är mot andra, kan man faktist styra.
Tycker man så om ngn, för det felet jag gjorde, behöver man inte nedvärdera en människa så..
Men jo, det tycker folk i denna cpiga världen.

Jag tycker det känns så konstigt att se dig, efter det.
Vet inte varför..
Är det så det ska kännas när jag ser dig nu framöver, eller kommer känslan släppa?
Detta är så jävla jobbigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar