måndag 21 mars 2011

Hello.. :)

Sitter just nu i skolan och segar..
Usch.. jag vill fan hem.
Men imorgon är vi lediga så då kan man ju sova ut :)!
skönt!

Imorgon ska jag färga håret igen.
Håller på att bli blond ju1 =)
Jag var inte i skolan igår, fy mig.. busigt =P
Men jag tänkte faktist gå till skolan..
Pappa väckte mig och allt.. jag hade huvudverk så jag tänkte, jag lägger mig och vilar i 10 min.
Då somnade jag o kom inte upp :O hahaha! så kan de gå^^

I kyrkan igår så åt vi pizza och spelade spel.
Och igår kom min brorson dit, och jag böt blöja för första gången i mitt liv!! hahha!
fast fan va jobbigt det blev när ungen sprattlade med benen!
Menmen, det gick till slut..

haha.. nu ska jag fortsätta facebooka och hoppas på att läraren trillar ner för trappan när hon är på väg upp så hon åker in till sjukhuset med brutna ben, så vi kan gå hem istället :') håll tumamrna. Hejs :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar